Bli med som frivillig i vår valgkamp

28. august, 2023

Stemmer kan forandre retningen til vår kommue. For deg som allerede tenker å stemme på oss og til alle dere medlemmer: Bærum trenger deres innsats og vi i Bærum MDG trenger alle bidrag, store som små. For det er dere og alle oss som nå aktivt deltar i valgkampen som vil gjøre den virkelige forskjellen.
Vi håper derfor at flere hjelper til på allerede planlagte aktiviteter eller tar kontakt med oss hvis noen ønsker å ta initiativ til flere eller andre former for valgkampaksjoner. Din innsats på sosiale, snakke med familie, naboer og venner, aksjonere eller annet som du har troen på at bidrar har en betydning.

Nederst i teksten er oversikten over planlagte aksjoner og vi ønsker at terskelen for at du blir med er så lav som mulig. Så hvis du vil bidra, men er litt usikker – ta kontakt med oss for en prat. Synes du det er vanskelig å melde deg på en aksjon – dropp påmeldinga og ta det på sparket. Tenker du at du må ha inngående kjennskap til vår politikk og at du ikke kan delta fordi du ikke har det – det er alltid en tilstede som kan dette. Igjen, alle bidrag teller!

Vårt felles mål om et Grønt Bærum mot 2050 er en visjon om et bærekraftig Bærum som tar sitt ansvar for at samfunnet blir varmere mens kloden blir kaldere. For at dette skal skje trenger vi hver og en av dere. Snakk varmt om vårt lokale valgprogram for 2023-2027. Her tar vi sikte på å forbedre kollektivtransporten, styrke sykkelinfrastrukturen, beskytte våre naturperler og skape et mangfoldig og inkluderende samfunn.

Valget avhenger av deg. Det er ditt engasjement som vil hjelpe oss med å nå ut til flere, dele informasjon om våre mål og verdier, og mobilisere til at flere stemmer grønt. Du har makten til å påvirke og inspirere andre til å bli med oss og sammen kan vi sørge for et historisk godt resultat!

Oversikten over fremtidige arrangementer finner du her: